Voor de vacature als Logistiek bediende zoeken we een kandidaat met veel goesting om er in te vliegen. Jouw takenpakket ziet er zo uit:
Je werkt samen met je logistieke collega's op een mooi landschapskantoor
2 dagen per week werk je aan de balie zodat je chauffeurs en klanten kan ontvangen
Wanneer chauffeurs goederen komen afleveren controleer je deze
Klanten die aan de balie komen help je met een glimlach verder
Via mail, telefoon, vertegenwoordiger,... krijg je bestellingen binnen, deze ga je inputten in het systeem
Je maakt orders, doet opvolging orderpicking en maakt logistieke documenten aan (zendnota's, pickbonnen, enz)
Je doet de controle van inkomende en uitgaande goederenstromen, hierbij is nauwkeurigheid heel belangrijk
Stressbestendigheid, flexibiliteit en snel schakelen tussen de verschillende taken is een troef
Er is een stock van +- 1600 producten
Wanneer er een prijswijziging van een leverancier binnen komt pas je dit aan in het systeem
Kortom een zeer gevarieerde functie van bestelling tot facturatie (facturatie kan erbij zitten afhankelijk van je kunnen en willen)
Bedrijfsinformatie
Onze klant is een sterk groeiend distributiebedrijf, gespecialiseerd in de toelevering van gewasbeschermingsmiddelen, zaden en meststoffen naar de landbouw- en de tuinbouwsector. Klanten kunnen steeds rekenen op een volledig assortiment, een snelle service en een professionele begeleiding van ervaren accountmanagers. De marktpositie van het bedrijf is de laatste jaren sterk gegroeid.
Jouw profiel
Voor de job als Logistiek bediende verwachten we een gemotiveerde kandidaat die voldoet aan de volgende kwalificaties:
Je bent een sociaal, zelfverzekerde collega die vlot omgaat met klanten, zowel telefonisch, via e-mail of aan de balie
Je bent klantgericht, dit wordt hoog in het vaandel gedragen
Je hebt ervaring binnen een administratieve logistieke functie
Affiniteit met de land- tuinbouwsector is een plus
Analytisch denkvermogen, goed kunnen plannen en organiseren ( waar zitten mijn prioriteiten), stressbestendig en accuraat zijn jou kenmerken
Je bent een teamspeler
Heb je kennis van CMR's dan is dit een pluspunt
Je wilt graag bijleren
Je spreekt en schrijft vlot Nederlands
Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
E-mails behandelen
De activiteiten van een team coördineren
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Aanbod
What's in it for you, voor deze toffe job:
Brutoloon afhankelijk van ervaring tussen € 2500 en € 3000
Maaltijdcheques van € 7 per gewerkte dag
Ecocheques van € 250 per jaar
Woon-werkvergoeding of fietsvergoeding
Groepsverzekering van € 900 per jaar
Hospitalisatieverzekering
13de maand
20 vakantiedagen + 6 ADV dagen waarvan 22 dagen vrij op te nemen zijn. Tussen Kerst en Nieuwjaar is de onderneming 1 week gesloten
Opleidingstraject en mogelijkheid tot betaalde opleidingen
Gratis parking voor de deur
Elk jaar fijne bedrijfsfeesten; jaarlijks studie dagen van sprekers die komen voor extra opleidingen te geven over de niche, jaarlijks fijne activiteiten zoals coctails maken, walking diner, fietstocht met bbq